Automatisk synkronisering med CVS
Fra : Jonas Nielsen

Dato : 18-09-01 16:10

Jeg har fået stillet følgende problem: En server skal holde styr på en
række logfiler som en række klienter (som ikke altid er tilsluttet
serveren) løbende skal opdatere. Det er nogenlunde det samme som
opdatering af source-kode mellem udviklere, så jeg fik derfor ideen at
man kunne bruge CVS. Tror i at CVS ville kunne bruges til at
implementere en løsning. Det er tilføjelse i slutningen af filen, så
der bliver højst sandsynligt ingen konflikter. Skaleringen er ikke
overdrevet vigtig. Men kan CVS overhovedet bruges hvis klienten er et
program og ikke et menneske ? Hvad kunne man alternativt bruge hvis
man ikke skulle implementere det selv ?

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 18-09-01 16:35

Jonas Nielsen wrote:

> ............................. Hvad kunne man alternativt bruge hvis
> man ikke skulle implementere det selv ?

Kig på nsync. Jeg tror, at det er det, du skal bruge.

-Claus

Fra : Jonas Nielsen

Dato : 18-09-01 16:54

Claus Rasmussen <clr@cc-consult.dk> writes:

> Kig på nsync. Jeg tror, at det er det, du skal bruge.

Har du en URL ? Jeg kan hverken finde det på freshmeat eller google.

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 18-09-01 17:05

Jonas Nielsen wrote:

> Har du en URL ? Jeg kan hverken finde det på freshmeat eller google.

Det forstår jeg godt; den hedder nemlig ikke nsync men rsync. Her er
en URL: http://samba.anu.edu.au/rsync/

-Claus

Fra : Jonas Nielsen

Dato : 18-09-01 17:20

Claus Rasmussen <clr@cc-consult.dk> writes:

> Det forstår jeg godt; den hedder nemlig ikke nsync men rsync. Her er
> en URL: http://samba.anu.edu.au/rsync/

Jeg siger tak for det hurtige svar. Det virker muligvis som noget der
kan bruges

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-09-01 19:09

On Tue, 18 Sep 2001 17:34:47 +0200, Claus Rasmussen
<clr@cc-consult.dk> wrote:

>Kig på nsync. Jeg tror, at det er det, du skal bruge.

Jeg prøvede at ringe til dem, men de var alt, alt for dyre, bare for
få timers arbejde. Desuden gjorde de sig ikke så meget i den branche.

--
- Peter Brodersen

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 18-09-01 19:17