Ny NETBUTIK
Fra : DKS

Dato : 18-09-01 12:36

Nystartede netbutik kig ind se link:

www.global-electronic.synonym.dk/

Global Electronic

Fra : *Tweak*

Dato : 18-09-01 12:48

> Nystartede netbutik kig ind se link:
>
> www.global-electronic.synonym.dk/
>
> Global Electronic

Hvad med at få nogle vare før i launcher jeres site !!!!!

--
*Tweak*
icq: 131528069

Fra : Veritas

Dato : 18-09-01 12:54

"DKS" <info@globalelectronic.dk> wrote in message

[uden at læse fundatsen]

www.jegerenstorofftopicklaphat.dk

/J

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-09-01 16:37

Så er du velkommen til at annoncere i dk.marked.kommerciel.edb og IKKE HER!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : // Overby

Dato : 18-09-01 22:42

> Nystartede netbutik kig ind se link:
>
> www.global-electronic.synonym.dk/

Hvor seriøst kan et firma være, når de ikke engang kan finde ud af at
overholde reglerne for usenet

Virkelig flot, udsender kraftigt signal om professionalisme

Fra : DWM

Dato : 18-09-01 22:49

"DKS" <info@globalelectronic.dk> skrev i en meddelelse
> Nystartede netbutik kig ind se link:
>
> www.global-electronic.synonym.dk/

Reklame posts er ikke velset i diskussions grupper.
Dertil har man marked grupperne. Man kan undersøge hvilke
grupper som er korrekte ved at kigge på www.usenet.dk under
grupper og søge på f. eks marked. Kan forøvrigt sige at det er
en meget dårligt start at I som firma beslutter jer for at reklamere
her i dk.edb.hardware. Nogle vil mene at det kan samlignes med
spamming og derefter er der nok små chancer for at de personer
vil handle med jer i fremtiden. Usenet er et meget stærkt medie og
online butikker vil altid være i søgelyset derpå og gentagne poster
i flere grupper, hvor det er off topic, vil uden tvivl virke negativt
på jeres firma.
Ovenstående er også sendt via email da de sikkert ikke læser min
post her.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : DWM

Dato : 18-09-01 22:55

> "DKS" <info@globalelectronic.dk> skrev i en meddelelse

Deres email adresse virker selvfølgelig ikke, heh.
Hverken ovenstående eller den på deres kontakt side.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-09-01 23:53

"DWM" <no.email.address@for.you.duh> wrote in message

> Deres email adresse virker selvfølgelig ikke, heh.
> Hverken ovenstående eller den på deres kontakt side.

Lysten til at handle der er virkelig stor *host*
Det må jeg sige, de virker MEGET professionelle ;)

/Dennis

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 01:50

"Dennis Pedersen" <usenetspam@FJERNDETTEdaydreamer.dk> wrote in message

> "DWM" <no.email.address@for.you.duh> wrote in message

> Lysten til at handle der er virkelig stor *host*
> Det må jeg sige, de virker MEGET professionelle ;)

jeg ved godt, hvad de er, men jeg siger det ikke .)))) jeg har bare set for
mange lignende firmaer være pisseligeglade med spam mailings og usenet
misbrug....

lad mig blot tilføje, de ikke er de skarpeste knive i skuffen.

/J

Fra : Michael Nielsen

Dato : 19-09-01 20:41

Hører ikke til her. Klage er fremsendt til abuse@post.tele.dk

--

Michael Nielsen michael@mnielsen.dk
http://www.mnielsen.dk

WindowError:00A Promotional literature overflow. Mailbox full.