ustabilt netforbindelse under windows xp
Fra : Thomas Krog

Dato : 17-09-01 18:51

Jeg koebte ny computer for ca. 3 uger siden. Siden da har min netforbindelse
vaeret ustabil (skifter mellem at vaere nede og oppe med ca. 4 dages
mellemrum). For 10 dage siden skiftede jeg netkabel men det har ikke hjulpet.
Naar netforbindelsen er nede kan jeg fjerne netkortet fra windows xp "device
manager" hvorpaa den uden problemer genkender kortet ved genstart saa kortet
maa vel vaere korrekt indsat rent fysisk.

Mit netkort er et ethernet card 10/100 mbit (et af de billigste kort der
findes)

Mine naboer har ingen problemer med deres netforbindelse saa det maa vaere et
lokalt problem.

Nogen der har et forslag til hvad der kan vaere galt?

--
Posted from mikkel.mbar.dtu.dk [192.38.95.137]

Fra : Alex

Dato : 17-09-01 20:26

Ja skifte til win2k det kører .
Win XP er noget LORT !!

Hilsen
Alex.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 17-09-01 21:22

Jeg syns nu ik XP er ngt lort!

Fra : Madsen

Dato : 17-09-01 21:52

"Alex" <imaginere@hotmail.com> skrev:

> Ja skifte til win2k det kører .
> Win XP er noget LORT !!

Tror du ikke det er WinME du tænker på? :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : ha

Dato : 18-09-01 16:53

> Ja skifte til win2k det kører .
> Win XP er noget LORT !!

Hvis du ikke kan komme i tanke om et bare lidt mere
kvalificeret svar, så havde vi alle (efter min ringe mening)
været bedre stillet uden.

mvh
ha

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-09-01 21:38

On Mon, 17 Sep 2001 17:50:53 +0000 (UTC),
Thomas Krog <c973526@student.dtu.dk> wrote:
> Mit netkort er et ethernet card 10/100 mbit (et af de billigste kort der
> findes)

Køb et ordentligt. F.eks. med Linksys eller via-rhine (8039) chipset.