Ram-priser
Fra : Steen Alexandersen

Dato : 17-09-01 15:40

Er her nogen som kender et godt link til at se hvor man kan købe ram til de
billigste priser ?

Steen Alexandersen
Horsens Udviklings- og Produktionshøjskole
IT-linien
www.horsensps.dk

Fra : Thomas

Dato : 17-09-01 15:43

www.edbpriser.dk

Fra : Steen Alexandersen

Dato : 17-09-01 15:53

Åhh, jo der har jeg været. Meeeeen da jeg ikke ved alt, kan det jo aldrig
skade at spørge :)

Steen

Fra : InkognIto

Dato : 17-09-01 15:46

troede alle i denn gruppe kendte til www.edbpriser.dk

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 18-09-01 11:45

"InkognIto" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> troede alle i denn gruppe kendte til www.edbpriser.dk

EDB-priser har den ulempe, at forretningerne skal betale for at blive
optaget, og ikke alle forretninger vil det. Dermed har man ingen garanti for
at det ikke er muligt at finde ting billigere end på EDB-priser. Derfor er
det relevant, at Inkognito spørger om et link til det billigste sted.

Med venlig hilsen

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 700 vitser!!!)