Hjælp PLEASE!!!
Fra : Heidi Madsen

Dato : 17-09-01 15:29

Hej!

Jeg har lige fået en ny brænder (Ricoh CD-R/RW E-IDE/ATAPI internal), men
det virker ikke helt!

Når jeg for søger at brænde, får jeg en ulovlig handling!

Nero forårsagede en delingsfejl i modul NEWTRF.DLL på adressen 015 f:
22003e9c
bla bla bla......!

Er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre, for at det virker??? (Helst uden at
skulle formattere harddisken!)

PLEASE HJÆLP!!!

Venligst
Heidi!!

Fra : Mic

Dato : 17-09-01 17:39

Det ville hjælpe en del at vide hvilket styresystem du bruger, men du kan
sikkert nøjes med at opgradere din installation...

Mvh

Mic