Et godt analogt modem?
Fra : UNNIE KNUTSEN

Dato : 17-09-01 15:17

Hej

Jeg står og skal bruge et analogt modem, efter at have kørt med ISDN i lidt
over tre år. Hvad for et modem kan anbefales? Jeg havde tidligere et US
Robotics modem, og det bruger min søster nu, det har kørt udmærket siden det
blev købt i 97. Er US Robotics stadig et af de bedste mærker, eller har
tingene ændret sig?

Peter Knutsen, der
låner søsterens PC

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-09-01 16:00

LASAT saffire er efter min mening nogle af de bedste modem man kan få. Men
srøg for at det er et "rigtigt" Lasat og ikke et OEM kopi som f.eks
teledanmarks skrabede modeller

Michael

Fra : Esben

Dato : 17-09-01 16:16

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote in message
> LASAT saffire er efter min mening nogle af de bedste modem man kan få. Men
> srøg for at det er et "rigtigt" Lasat og ikke et OEM kopi som f.eks
> teledanmarks skrabede modeller

Hedder de ikke Eicon idag?

--
Esben

Fra : Villy Jensen

Dato : 17-09-01 18:08

> [...]
det
> blev købt i 97. Er US Robotics stadig et af de bedste mærker, eller har

Jeg har faktisk lige skippet mit (kanondyre) USR x2 og v.90 flashmodem
og bruger et (skod?) GVC 56k speakerphone-modem!!! Det er lidt
kvikkere til at boote, og det har ikke ringere performance.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy