CC vs TDC
Fra : Dan Frederiksen

Dato : 16-09-01 02:22

Et par eksempler fra virkeligheden:

Jeg har haft TDC ADSL i 9 måneder og har haft et brud der blev fikset efter
4 timer. Et par 5 minutters flowstop ellers intet.

Kender 3 der har CC Adsl:
Den ene har haft nedetid 3 gange på samlet 3.5 måneder!!!!!!!
Den ene gang havde de ved et "uheld" nedlagt hans forbindelse!!!!
Den andens virkede først 4 uger efter at det blev installeret
Den tredies gik ned for 3 uger siden og de ved endnu ikke hvad der er galt

Desuden spildte CC 4 måneder af min tid før jeg fik at vide at der ikke var
kobber på min adresse.

Fra : Pete

Dato : 16-09-01 02:27

in article 3ba3fe80$0$51368$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Dan Frederiksen
at lithium@mail.dk wrote on 16/09/01 3:21:

> [...]
>
> Desuden spildte CC 4 måneder af min tid før jeg fik at vide at der ikke var

Aha?

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Seth

Dato : 17-09-01 08:58

hehe var også en af dem, som spildte nogle måneder på CC... så er kun enig
med Dan om den sag der!

/Seth

Fra : Benny Pedersen

Dato : 19-09-01 01:54

Pete skrev om Re: CC vs TDC

og her er min kommentar på det:

> Aha?

orange adsl kan gøre det bedre

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Kadann

Dato : 17-09-01 18:25

Og hvad prøver du at bevise med den post?

Fra : Lasse Elbek

Dato : 18-09-01 20:46

> [...]
>
> Desuden spildte CC 4 måneder af min tid før jeg fik at vide at der ikke

Jeg har haft CC i 9-10 måneder. Der gik 4 uger fra jeg bestilte det til jeg
fik det.
Har altid kunne sende og hente med max og altid lav ping.

Planlagt centralopgradering = nede i 4 timer
en enkelt gang centralnedbrud = nede i 2 timer.
En enkelt gang nedbrud i 5 min.

alt i alt er jeg meget tilfreds med CC.

/Lasse

Fra : ---==Doc Holliday==-~

Dato : 19-09-01 19:20

> [...]
>
> Desuden spildte CC 4 måneder af min tid før jeg fik at vide at der ikke

Godt for dig!