Fejl !!
Fra : Thomas Skaarup

Dato : 15-09-01 21:51

Hej Gruppe.

Jeg har pt. problemer med anvendelse af diverse script og filtre. ( filter
: Glow( ) )

Fejlen: Klassen er ikke registreret

Det har virkede før, men alså ikke nu. Hvad skal jeg gører ???

Thomas

Fra : Claus Pryds

Dato : 16-09-01 09:58

"Thomas Skaarup" <tsystem@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> : Glow( ) )
>
> Fejlen: Klassen er ikke registreret
>
> Det har virkede før, men alså ikke nu. Hvad skal jeg gører ???

Giv os lidt kode at kigge på !
Ellers er det svært at se hvad der er galt !
--
MVH
Claus Pryds

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-01 14:50

Sun, 16 Sep 2001 10:57:48 +0200, skrev "Claus Pryds"
<clarke@events.dk>:

>Giv os lidt kode at kigge på !
>Ellers er det svært at se hvad der er galt !

Det er næppe scriptet, der fejler noget, men hans IE.
Se evt. mit svar på det samme spørgsmål, som også er postet i
webdesigngruppen.
--
med venlig hilsen
Knud