OKILASER 400
Fra : Egon Wille

Dato : 15-09-01 18:05

Hej NG,
jeg har netop erhvervet mig en oldgammel laserprinter
OKILASER 400.
Den blinker med "error engine"-"fusing problem" i displayet.
Betyder det at den er død eller hvad..??
Jeg har selvfølgelig ikke manual til den, det er klart
Håber nogen kan hjælpe..!!

hygge, egon

Fra : Villy Jensen

Dato : 15-09-01 19:46

> [...]
> Betyder det at den er død eller hvad..??
> Jeg har selvfølgelig ikke manual til den, det er klart

En død fuser koster fælt mange penge (600,- til 900,-)
Frisbee!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Egon Wille

Dato : 15-09-01 21:13

> En død fuser koster fælt mange penge (600,- til 900,-)
> Frisbee!

hmm, tak for svaret - så tror jeg vi lige vender den om
Hej NG, er der nogen der tilfældigvis har en defekt OL400 stående, bare
heater-lampen er OK..????
hygge, egon