Tilslutning af lysdæmper
Fra : Kenneth G

Dato : 15-09-01 14:59

Hej NG

Jeg har købt en lysdæmper og skal nu til at tilslutte den men den har tre
(poler) med hver sit symbol som jeg ikke helt kan tyde.Det ene er et (1)
tal, det næste er en (pil) og det sidst er en (bølge men en pil over). Og så
er det jo at jeg spørger hvad er hvad ?

Lysdæmperen er en LK Touch 180 LR

Hilsen Kenneth

Fra : Michael Andersen

Dato : 15-09-01 19:15

Tilslut fasen til den med pilen (rød klemme) og mellemledningen til den med
bølgen (grå).
Den med "1" (gul) er til tilslutning af impulsgiver eller en trykkontakt, så
du kan få korredspodance på din dæmpbare lampe.

mvh
Michael
Kenneth G <kenneth@venlig.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ba35ec8$0$4794$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...