Prisfald på ADSL?
Fra : Sadat

Dato : 15-09-01 14:42

Dav...

Jeg har nu haft Netexpress fra TDC i ca. 4 mdr. Og dengang jeg bestilte det,
var prisen 549,- men nu er den 649,-?

Er det ikke også lidt dyrt? Hvornår sætter de priserne ned?

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 15-09-01 14:46

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det,
> var prisen 549,- men nu er den 649,-?
>
> Er det ikke også lidt dyrt? Hvornår sætter de priserne ned?

Hvilken hastighed har du?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-09-01 14:52

"Sadat" <sadat@mail.dk> wrote in message
> Dav...
>
> Jeg har nu haft Netexpress fra TDC i ca. 4 mdr. Og dengang jeg bestilte
det,
> var prisen 549,- men nu er den 649,-?

Du har sikkert kigget på TDC´s Bredbåndsprodukt. Som har inkluderet telefon
abonnement.. Kig på Opasia... der koster en 1/0,25 Mbit stadig 549 Kroner om
måneden.

Fra : Simon Pedersen.

Dato : 15-09-01 15:16

> [...]
telefon
> abonnement.. Kig på Opasia... der koster en 1/0,25 Mbit stadig 549 Kroner

Og det er saftsusme også billigt for bredbånd.

Mvh. Simon Pedersen

- Legalisér, legalisér.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-09-01 15:20

"Simon Pedersen." <spam@kokainum.dk> wrote in message

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse

> telefon
Kroner
> om
>
> Og det er saftsusme også billigt for bredbånd.

Ja, de kalder det jo bredbånd,,, Men prisen har da været 549 Kroner for
NEtexpress i et godt stykke tid.

Fra : Max Nordlys

Dato : 15-09-01 16:09

>Og det er saftsusme også billigt for bredbånd.
>
>Mvh. Simon Pedersen

Forudsat det er mere værd!

//Max Nordlys

Fra : Anon

Dato : 15-09-01 17:38

> Og det er saftsusme også billigt for bredbånd.

Og bredbånd er 2mbit eller over...

Fra : N/A

Dato : 15-09-01 18:50

Fra : Pete

Dato : 15-09-01 18:50

in article btLo7.16878$sk1.500109@news010.worldonline.dk, Anon at
anon@nospam.dk wrote on 15/09/01 18:38:

> Og bredbånd er 2mbit eller over...

Siger hvem?

/peter

Fra : Peter

Dato : 15-09-01 20:54

"Pete" <pete@hldns.com> skrev

> Anon anon@nospam.dk wrote

> Siger hvem?

Den "definitionskrig" har vist været kæmpet et par gange før her i
gruppen. Det væsentligste spørgsmål må vel være, om en 1 Mbit-
forbindelse til 549 kr. om måneden er billigt eller ej. Hvad man
kalder forbindelsen ændrer jo hverken på hastighed eller pris.

Fra : Bashful

Dato : 15-09-01 21:07

"Pete" <pete@hldns.com> wrote in message
> in article btLo7.16878$sk1.500109@news010.worldonline.dk, Anon at

> Siger hvem?

.... Siger Telestyrrelsens - leder du lidt finder du det på deres hjemmeside!

Kasper

Fra : N/A

Dato : 15-09-01 21:12

Fra : Pete

Dato : 15-09-01 21:12

in article cyOo7.17078$sk1.505709@news010.worldonline.dk, Bashful at
bashful@worldonline.dk wrote on 15/09/01 22:06:

> ... Siger Telestyrrelsens - leder du lidt finder du det på deres hjemmeside!
>
> Kasper

Uuuuuh! Telestyrelsen! Så ville en Skoda Felicia vel også være en racerbil
hvis FDM sagde det?

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer

Fra : Peter

Dato : 15-09-01 21:26

"Pete" <pete@hldns.com> skrev

> Uuuuuh! Telestyrelsen! Så ville en Skoda Felicia vel også være
> en racerbil hvis FDM sagde det?

Nu er det vel nærmest TDC, der siger, at en Ford Mondeo er en
racerbil, mens Telestyrelsen siger, at der skal mere til for at kalde
noget en racerbil. Men som jeg har skrevet andetsteds, er det jo
bare et spørgsmål om definitioner. Hvad TDC kalder deres
produkter ændrer jo ikke på hastighed eller pris.

Fra : Bashful

Dato : 15-09-01 21:37

>.... Hvad TDC kalder deres
> produkter ændrer jo ikke på hastighed eller pris.

Nej, præcis - det forstærker kun forvirringen hos Hr. og Fru. Danmark der
ønsker højhastighedsinternet, som adsl op til 2 mbit kaldes!

Kasper

Fra : Peter

Dato : 15-09-01 22:16

"Bashful" <bashful@worldonline.dk> skrev

> Nej, præcis - det forstærker kun forvirringen hos Hr. og Fru. Danmark
> der ønsker højhastighedsinternet, som adsl op til 2 mbit kaldes!

Så vidt jeg kan se, gør alle ADSL-udbyderne på deres hjemmesider
en del ud af at nævne hastigheder i kbit/s og Mbit/s og konsekvenserne
heraf - herunder sammenligning med 56 kbit/s-modem og 2-kanals-
ISDN. Så jeg tror egentlig, at det er ganske tydeligt for Hr. og Fru
Danmark, hvad de får. Du har ret i, at udbyderne ikke bruger den
terminologi, der anvendes af Telestyrelsen og andre "kendere" - men
det er vel ikke værre end en ejendomsmægler, der annoncerer med
en "herskabslejlighed på 50 kvadratmeter". Så længe de 50 kvm.
eller 1 Mbit/s er tydelige for køber, kan man jo kun smile af den
overdrevne anprisning.

Fra : Thore Sorensen

Dato : 16-09-01 10:22

On Sat, 15 Sep 2001 23:16:16 +0200, "Peter"
<peter_usenet2REMOVETHIS@hotmail.com> wrote:

> [...]
>en "herskabslejlighed på 50 kvadratmeter". Så længe de 50 kvm.
>eller 1 Mbit/s er tydelige for køber, kan man jo kun smile af den

....eller: "Tæt ved offentlige transportmidler".... når S-toget går
gennem baghaven...:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - ts@dinotec.dk

Fra : Benny Pedersen

Dato : 19-09-01 01:43

Bashful skrev om Re: Prisfald på ADSL?

og her er min kommentar på det:

> Nej, præcis - det forstærker kun forvirringen hos Hr. og Fru. Danmark der
> ønsker højhastighedsinternet, som adsl op til 2 mbit kaldes!

minder mig om de isdn reklamer som siger det går stærk og du kan tale
i telefon samtidigt

hvad vil de nu kalde vdsl

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Kas

Dato : 16-09-01 16:36

O nu er prisen faldtet en lille smule, hvis man vælger Netexpress UDEN
router. Se http://internet.opasia.dk/info.php?id=28182

Mvh. Kas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 18:14

"Kas" <no@spam.dk> wrote in message
> O nu er prisen faldtet en lille smule, hvis man vælger Netexpress UDEN
> router. Se http://internet.opasia.dk/info.php?id=28182

Hmm okay,, hvorfor har man ikke fået det af vide.. Jeg har ikke brugt min
router mere end 5 % af den tid jeg har haft Netexpress.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-09-01 18:52

> "Kas" <no@spam.dk> wrote in message
>
> Hmm okay,, hvorfor har man ikke fået det af vide.. Jeg har ikke brugt min
> router mere end 5 % af den tid jeg har haft Netexpress.

Nu snakkede jeg så lige med kundeservice.. Og de siger at jeg skal ringe
senere,, for de kan ikke lige konvatere mit abonnement endnu (de ved ikke
hvordan man gør)

Fra : Johnny Berggren

Dato : 16-09-01 23:49

Vi ved godt hvordan vi gør, det er bare ikke muligt softwaremæssigt og gøre
det på nuværende tidspunkt.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-09-01 11:42

"Johnny Berggren" <jobs@privat.dk> wrote in message

> Vi ved godt hvordan vi gør, det er bare ikke muligt softwaremæssigt og gøre
> det på nuværende tidspunkt.

Er det software bestemt, at aflevere en router tilbage? Og fakture 14 kroner
mindre om måneden? Eller mener du at opasia endnu ikke har fået aftale i hus om
software til at koble op med PPPoe? Det behøver jeg ikke, for det er der
indbygget i Windows XP. Som sagt har jeg jo ikke brugt routeren... Faktisk kun
i sjælne tilfælde. Jeg kan vel så også få rabat. Da jeg ikke skal bruge nogen
lisens til noget software?

Ps.. Lær at besvare... Den er hel gal. Du svarer på et forkert indlæg, og det
er ikke til at se hvad det er du svarer på. Selvom man nu godt kan tænkte lidt
selv.

--
Posted from [194.239.194.210]

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-09-01 19:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Er det software bestemt, at aflevere en router tilbage? Og fakture 14
kroner
> mindre om måneden?

Ja, kundeadminstrationssystemet skal da kunne håndtere det.

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-09-01 14:21

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> wrote in message
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> gøre
> kroner
>
> Ja, kundeadminstrationssystemet skal da kunne håndtere det.

Men har de fundet ud af det?