hjælp med at lave en flash 5 hjemmeside
Fra : peet_dk

Dato : 15-09-01 13:58

jeg har store (nok også for store) planer om at lave en hjemmeside.
Opbygningen skal være noget med en bagrynd og hovedmenu til højre, og nogle
knapper som mail me m.m. til venstre. Også ellers en overskrift.

Men nu sidder jeg på en computer der har flash 5 inde, og hmm.. det minder
mere om et grafik program som paintshop... Er der nogle der kan hjælpe mig?!

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : Michael Peo

Dato : 17-09-01 10:49

Et par råd..
Start med at finde ud af hvad programmet kan, dets basale opbygning osv.
Studér de indbyggede ex. og tutorials osv.
Kig derefter forbi et par af de utallige flash-forums/sites ex. flashkit.com
Der kan du finde masser af tutorials, eksempler, messageboards med svar
på stort set alt.
Når du er kommet lidt ind i tingene, så er det meget lettere og beslutte om,
hvordan du vil bruge de muligheder flash kan tilbyde.
Start småt, og hold planerne så simple som det overhovedet er muligt. Hvis
du kan lave "det du nu har fundet ud af du vil lave" lige så let uden for flash,
så gør det.. Der er ingen grund til at komplicere tingene mere end nødvendigt.

Rod lidt med tingene, kom videre, og spørg bare løs...
/peo
www.bandage.dk

:
[...]
: --