Brændeproblemer!
Fra : Peter Jespersen

Dato : 15-09-01 03:49

Hola!

Nu hvor jeg har fået min aspi-ting til at funktionere er jeg
blevet så formastelig at jeg godt kunne tænke mig at udnytte
dette!
Nå-men at oprette et dataCD objekt (Data-CD-Creator 0.48) at
efterlade et par afskygninger i folderen at forsøge at
fremstille et image.....NNOOTT

There was an error while querying the image size. If merging a
previous session the CD with the session must be in the writer.

Ligemeget om der er mellemrum, CR eller noget andet i navnene
(både fil og CreatorObjekt)..ligemeget om det er filer på 680Mb
eller 4Mb.

Benytter defaultindstillinger og Cdrecord V1.11a06, samt eCS 1.0
og en HP CD-Writer 8200.....

Any clues ???

Takker ydmygt på forhold!

Live long and prosper...

.... Emptiness is filling me

Fra : Peter Jespersen

Dato : 15-09-01 13:00

On Sat, 15 Sep 2001 02:49:12 +0200 (CEST), Peter Jespersen
wrote:

>There was an error while querying the image size. If merging a
>previous session the CD with the session must be in the writer.

Glemte at sige at den er sat til singlesession...

Live long and prosper...

.... Straight from the "What it's worth department"!

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-09-01 02:05

On Sat, 15 Sep 2001 11:59:46 +0200 (CEST), Peter Jespersen
wrote:

Hmmmm....mkisofs

DosExecPgm() returned: 0

mkisofs.exe: No such file or directory. Invalid node -
<filnavn>=<path+filnavn>

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
"meooOOW!" SPLAT! "wooOOF!" SPLAT! (Raining Cats & Dogs)

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-09-01 14:09

On Sun, 16 Sep 2001 01:04:44 +0200 (CEST), Peter Jespersen
wrote:

> [...]
>
>Hmmmm....mkisofs
>
>DosExecPgm() returned: 0
>
>mkisofs.exe: No such file or directory. Invalid node -

Hmmmm...får tanken at den ikke kan se filerne!

Everybody is somebody else's weirdo.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-09-01 14:13

On Sun, 16 Sep 2001 13:09:12 +0200 (CEST), Peter Jespersen
wrote:

Shiiiet!

Creators installationsprogram leverede løsningen...indsætning af
"-graft-points" som argument til mkisofs......

Jeez!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Please clean your screen: I can't see out!

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 19-09-01 13:54

> Jeez!

Jep! Det virker ret OK når man endelig har fået sat det hele op, men det
er lidt af et switch og underlige argumenter helvede! Tog også mig en
rum tid at få til at spille... :/

--
Med venlig hilsen,
/\/\\ads Orbesen Troest, Developer