Pålidelig forhandler
Fra : Torsten Koster

Dato : 22-01-01 20:49

Hej ,

Er der nogen der kender en god , dvs. pålidelige og evt. også billig , akv.
forretning de kan / vil anbefale i
Københavnstrup og omegn ?

Hilsen
Torsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-01-01 22:21

Torsten Koster skrev i meddelelsen <94i360$2bfd$1@news.cybercity.dk>...
>Hej ,
>Er der nogen der kender en god , dvs. pålidelige og evt. også billig , akv.
> [...]

Hej !

Her er et par bud - nogle har jeg selv prøvet - og fundet OK - og andre har
jeg set positivt omtalt her i gruppen:

Sundby Aqua (Østrigsgade, Amager. (God betjening, sunde fisk, billige
akvarier.)

Flyvefisken (Åboulevard, ikke så billigt, stort udvalg. Meget billige
planter !)

Plante Importen, Valdemarsgade (Vesterbro, stort udvalg, flot sted)

Akvarieselskabet Åboulevard (Virkelig seriøs, professionelt og meget venlig
betjening)

Bonnie i Hundige Storcenter er OK - når man tager i betragtning, at det er
en Bonnie forretning......

Neonfisken, Frederikssundvej

Akvarie west på Sønderboulevard,

Cichlide centeret i Vallensbæk

AkvarieSelskabet på Åboulevarden lige ved siden af Flyvefisken

ZooZity, men der er dyre men de har ekstremt megetstående fremme...

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Christian Steffensen

Dato : 24-01-01 21:47

Hej Torsten!!

Jeg kan kun anbefale dig at tage ned i AkvarieWest på Sønderboulevard!!! De
har en helt kanon betjening og et stort udvalg, i næsten alle fisk..

Så er der også Flyvefisken den er også rigtig god, men jeg ville kun tage
derhen hvis jeg skulle handle cichlider.

ZooZity skal du aldrig købe fisk i, de er syge og dårlige.
Nogle siger at Planteimporten i Valdemarsgade har mange syge fisk, men jeg
har kun haft gode oplevelser med forretningen!!

Håber du kunne bruge det, ellers skriv bare!

--
Mvh.
Christian Steffensen

Fra : Carsten Gall

Dato : 25-01-01 01:19

Christian Steffensen <christian@akvariesiden.dk> skrev i en
> Hej Torsten!!

> ZooZity skal du aldrig købe fisk i, de er syge og dårlige.
> Nogle siger at Planteimporten i Valdemarsgade har mange syge fisk, men jeg
> har kun haft gode oplevelser med forretningen!!

De har ikke flere syge fisk end andre, og når man tænker på antallet af
både fisk og arter,
er det kun et meget lille problem.
Butikken er ikke noget at råbe om om, den har i mange år trængt til en
meget kraftig renovering,
men til gengæld er priserne også blandt de absolut billigste i
byen/landet.

Carsten

Fra : Søren Steffensen

Dato : 25-01-01 11:21

Tja men de har sgu et stort udvalg...om butikken er gammel er ved ligemeget
!!

--
SOS - www.overclocking.dk/uk
icq: 102169245

Fra : Torsten Koster

Dato : 28-01-01 18:11

Tak for svarene, nu har jeg nogle steder jeg vil checke af inden jeg køber
fisk næste gang.

Inde jeg jeg laved denne forspørgsel til gruppen havde jeg faktisk købt lidt
fisk i ZooCity - det vidste jeg hvor lå, .

Selv var jeg imponeret over udvalget , men jeg kender omvendt ikke andre så
.... . Men de fisk jeg købte der for ca. 3 uger siden fejler tilsyneladende
ikke noget.
(Bortset fra at en rød sværdræger tilsyneladen ejer den egenskab at det kan
gøre sig usynlig - på trods af intens eftersøgning og flytning af div rødder
og sten , er der ikke så meget som et fiskeskelet tilbage af den - Mystiskt
, men næppe ZooCitys fejl )

Torsten

Fra : N/A

Dato : 29-01-01 17:42

Fra : Torsten Koster

Dato : 29-01-01 17:42

Jamen mange tak - den vil jeg indkassere ved lejlighed.

Desværre står akvariet sådan at jeg ikke kan komme ned bag ved . Jeg havde
selv tænkt på det. Heldigvis er der ikke begyndt at lugte - endnu.

Torsten