Olie til arp?
Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 14-09-01 13:01

Hvilken olie er bedst til at fjerne arp med?

Betin@

Fra : Stine Plum Lindevall

Dato : 14-09-01 13:56

Lige gyldigt. Det billigste er alm. madolie, som de fleste jo har i huset i
forvejen. Gnub det godt ned i hovedbunden og lad det sidde natten over. Red
håret næste morgen med en tættekam (sådan en man bruger til lus) og vask
håret bagefter.

Mvh Stine

Fra : Aleks & Karina Rasmu~

Dato : 14-09-01 19:23

Jeg vil forslog : køb i aportek : salicyl vaseline 2 % og lad den smørre og
lad den sidde 3 timer, eller gerne natten over, så vask med babyshampoo
(helst fra Apotek) , derefter børste med tættekam, så skal den nok forsvinde
par dage, det har hjulpet hos vores to døtre. Men ellers er jomfruolie også
god nok, det bedste at lade den sidde natten over, for det arbejder mens
barnet sover.

Karina

Fra : Britta Madsen

Dato : 15-09-01 13:38

Hejsa...
Prøv kokosolie, det er bare det bedste.....
Jeg havde faktisk prøvet alt troede jeg, da min sundhedsplejske kom med det
gode råd at bruge kokosolie og bare fra dag til dag forsvandt det :)
Du skal smelte det i dine egne hænder da det er i fast form(ligner palmin)og
så smøre det på arpen...det er bedst hvis du gør det om natten og lader
barnet sove med det,så næste morgen kan du rede det væk med en tættekam og
hvis ikke det er helt væk, så gør du det bare om igen til det er helt væk!
Håber du kan bruge mit råd :)
Knus fra Britta(mor til Emil 16/12-2000)

Fra : Lars Ninn

Dato : 15-09-01 21:07

Efter råd fra vores sundhedsplejerske købte vi på apoteket en shampoo ved
navn "Sasha" - 2 behandlinger og der var ikke mere arp.

Mvh
Jeanette & Lars

Fra : B&P

Dato : 16-09-01 08:09

Hejsa..

Jeg brugte også Sasha Shampooen og det virkede bare.

MVH.
Bente..

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 16-09-01 21:20

In article <MPG.160c0fcc49d6b6ec9896d6@news.worldonline.dk>,
FruGraaspurv@hotmail.com says...
> Hvilken olie er bedst til at fjerne arp med?

Tak for svarene, jeg går igang med jomfruolie først og ser
Betin@

Fra : Anna Henningsen

Dato : 19-10-01 22:04

Hej Betina
Babyolie fra natusan er kanon.
Lad det virke et stykke tid (blød det op), og brug så en tættekam til, at
fjerne arpen med.

God fornøjelse...

MVH

@nna