Hj.lavet baggrunde
Fra : MH

Dato : 22-01-01 08:29

Hej NG
Er der nogen blandet gruppen som ligger inde med billeder af hjemmelavede
akvariebaggrunde, evt. af mørtel og lignende. Jeg er godt klar over at der
allerede har været postet nogle, men der må da for pokker findes flere (jeg
savner en smule inspiration)
Jeg er selv i gang med at lave en størrer baggrund og tager billeder af hele
processen. Så snart jeg har nogle klar, så hører i fra mig, det lover jeg!

Med venlig hilsen

Michael Hansen

***
Sælges:
Tørfoder. Bl.a. flydepiller m. koatin, spirolina-flager, grøntflager,
cichlideflager, kraftgranulat, luxus tropeflager, mallepiller og
cichlidesticks. Selvafvejet i disse "berømte" gennemsigtige bøtter.
Normalpris i forretningerne pr. bøtte er mellem 25-28 kr. Frit valg mellem
alle slags: 6 bøtter 100,- Sendes over hele landet!

Fra : Tonni Kenneth Lutze

Dato : 22-01-01 15:38

Hejsa Michael,

Jeg har ikke selv lavet baggrunde af nogen art endnu, men jeg har set denne
fyr's akvarier med hans egne baggrunde og de er fantastiske...
http://www.chamberlain.dk/

Håber du kan bruge det

MvH,

Tonni

MH skriver:

Fra : Frede.K

Dato : 22-01-01 19:36

Jeg postede nogle billeder af en af mine baggrunde for kort tid siden i
dk.binaer men fik ikke rigtigt nogen respons, om der var nogen der så
billederne ved jeg ikke men det kunne være rart med lidt respons når man nu
havde brugt tid på at låne camera og tage billeder. Hvis du nogen er
interesseret i at se billederne kan jeg poste dem igen evt. sende dem
direkte. Da jeg har det lånte camera endnu kan jeg evt. tage nogle nye
billeder hvis der er nogle du/I gerne vil have set fra en evt. anden vinkel.
Baggrunden er som tidligere beskrevet lavet af en 20 cm tyk flamingoplade
påført fliseklæber og tilsat okkerfarve.
Mvh Frede

Fra : Carsten Gall

Dato : 22-01-01 20:09

Frede.K <a.h.design@@mail.dk> skrev i en
> [...]
> Baggrunden er som tidligere beskrevet lavet af en 20 cm tyk flamingoplade
> påført fliseklæber og tilsat okkerfarve.

Jeg kiggede på billederne, og så ikke så meget mere end et blitz lys,
uden at ville være
uforskammet, så var der ikke ret meget at hente på de billeder, da det
hele druknede i
lyset.
Hvis du har mulighed for at hive en hel del vand af akvariet, og samtidig
stå en smule skråt for akvariet
således at blitzen ikke bliver reflekteret så meget. Vil jeg tro at
billederne bliver meget bedre.

Carsten

Fra : Frede.K

Dato : 22-01-01 21:14

Hej igen

Uden respons kan man jo ikke vide hvad man evt. gør forkert så tak for
oplysningen.
Jeg kan ved næste vandskifte sagtens tage nogle nye billeder af baggrunden
og måske tage nogle billeder uden blitz og måske noget kraftigt lys oppefra
(det er første gang jeg tager billeder af mit akvarie med digicam der er jo
indbygget blitz så det er lidt svært at undgå reflekser) .
Har nogen interesse i få nogle af de nye billeder så mail til mig
Mvh Frede K
P.S Skulle nogen have interesse i strømpebåndssnoge så har jeg taget nogle
gode billeder (uden blitz-refleks) af mine unger (som jeg ikke må sætte til
salg her i gruppen)

Fra : Jan Boegh

Dato : 23-01-01 16:53

"Frede.K" <a.h.design@@mail.dk> wrote in message

> [...]
> gode billeder (uden blitz-refleks) af mine unger (som jeg ikke må sætte

LOL

- og her kan man se, hvordan det kan gøres med elegance!

mvh
Jan