CSS program
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 14-09-01 10:13

Jeg er på jagt efter et program, der nemt og hurtigt kan hjælpe mig med at
lave CSS.
Nogen foreslag

Allan Bach

Fra : Christian Ringbæk

Dato : 14-09-01 10:28

Tjah... dette er da et; brug blot Dreamweaver.

Text -> CSS styles -> New style

Der findes måske andre (nemmere?), men det er nu nogenlunde til at gå til
synes jeg.

mvh Christian

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 14-09-01 10:59

"Allan Schuster Bach" <schuster@schuster.dk> wrote in

> Jeg er på jagt efter et program, der nemt og hurtigt kan hjælpe mig med
> at lave CSS.
> Nogen foreslag

Jeg kan anbefale Topstyle: http://www.bradsoft.com/topstyle/index.asp

Der følger en 'lite' version med Macromedia Homesite, så hvis du også
mangler en god HTML editor, så kan du slå to fluer med eet smæk.
http://www.allaire.com/products/homesite/index.cfm

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 14-09-01 11:43

Davs

"Allan Schuster Bach" <schuster@schuster.dk> wrote in message
> Jeg er på jagt efter et program, der nemt og hurtigt kan hjælpe mig med at
> lave CSS.
> Nogen foreslag

Stylemaster fra Westciv er vist nok også god (jeg kun lige snuset til den) -
og der er i hvert fald en GLIMRENDE gennemgang af CSS på deres site:
http://www.westciv.com.

/Thomas

Fra : J.C. Voss

Dato : 14-09-01 13:31

Allan Schuster Bach <schuster@schuster.dk> wrote:

> Jeg er på jagt efter et program, der nemt og hurtigt kan hjælpe mig med at
> lave CSS.
> Nogen foreslag

Morphons CSS-editor kunne være en mulighed. Jeg har ikke selv prøvet
den.

<http://www.morphon.com/csseditor/index.shtml>

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Rune Glerup

Dato : 15-09-01 16:12

Allan Schuster Bach skrev:

> Jeg er på jagt efter et program, der nemt og hurtigt kan hjælpe mig med at
> lave CSS.

Det er meget godt alt sammen, men det hører ikke til i denne gruppe.

Den korrekte gruppe er dk.edb.internet.webdesign.html .

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

$fetchid=substr($REQUEST_URI,(strrpos($REQUEST_URI,'?')+1));