Hej drenge (og piger?)
Fra : René Jeppesen

Dato : 13-09-01 07:41

Jeg er på vej til at flytte i egen lejlighed.. Det blev simpelthen for meget
for mig at se kammeraterne få adsl, mens jeg boede på landet med min 56k..
Så jeg flytter til storbyen (Holstebro)

Lejligheden jeg har fået mig er udstyret med telefonkabler og alt muligt
andet sjovt.. Nu kommer spørgsmålene så..

-Er der ingen udbyder der tilbyder at oprette en adsl-forbindelse uden at
man skal betale for en telefonlinje..

-Hos teledanmark kan man få et "mini"pstn-abonnement; kan det bruges til
f.eks. at lægge en cybercity adsl-linje på?

Jeg ved godt, at bredbånd også er en løsning, men jeg har virkelig ikke brug
for telefonen"nummeret".. Jeg har ingen rigtige venner alligevel...

Fatter i minus af hvad jeg mener..?

René Jeppesen

Fra : Simon Skals

Dato : 13-09-01 19:44

It seems René Jeppesen wrote:
>-Er der ingen udbyder der tilbyder at oprette en adsl-forbindelse uden at
>man skal betale for en telefonlinje..

Jo, Cybercity og Tiscali kan, muligvis kan du også få TDC's
erhvervsprodukt.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : René Jeppesen

Dato : 13-09-01 19:54

> Jo, Cybercity og Tiscali kan, muligvis kan du også få TDC's
> erhvervsprodukt.

Takker for svaret... Jeg undskylder at jeg er kommet til at sende 2
beskeder, men jeg kan ikke selv se den første..??

René Jeppesen