Skal min søn afvænne med ble nu?
Fra : Aleks & Karina Rasmu~

Dato : 13-09-01 16:05

Jeg har 3 børn, en dreng på 5 år, og to piger på snart 4 og 1½

den store dreng bruger stadig ble (Up&Go) om natten, fordi han sover så
tungt , og det slags arver han af sin far (selv var blebarn til 6 år)

Min ældste datter holdt op med ble da hun var 2 år og 9 mdr, har ikke ´burgt
det siden..
Den lille , endnu blebarn

Bør han bruge ble eller skal han afvænne den inden børnehaveklasse?? Har
prøvet med Minrun tror jeg vist den hedder, en næsespary,, piller, men ingen
hjælp, de sidst udvej er alarm tisseunderlag, som min søns far selv har
prøvet før. jeg selv var afvænne næsten sammen da jeg var på min datters
alder.
Kan dette tilfældelig arveanlæg??
Min læge sagde at han skal først have den "alarmtisseunderlag" når han når i
skolealder, men jeg bryder ikke om det. er det mulig at kunne leje en ?

Karina