Har nogen erfaring med at bygge et akvarie~
Fra : musicman

Dato : 09-01-01 08:37

Hej NG,

Om et par måneder eller 4 skal jeg have en 900L+ balje,
men da det vejer 130kg(rimelig uhandig) eller derover,
har jeg kraftig overvejet at bygge et selv.
(Kunne selvfølgelig hyre et par flyttemænd,
men det koster vel 1500,- men så er baljen vel forsikret mod brud?)

Ved nogen hvad en "rude" på 230cm x 60cm koster?
Og hvad det generalt koster at bygge en balje selv.
Er det dyrere end at købe et?

På Forhånd tak.
Thomas Schreiber
-
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark
Internet."

Fra : N/A

Dato : 10-01-01 18:06

Fra : N/A

Dato : 10-01-01 18:06

Fra : Søren Steffensen

Dato : 10-01-01 18:06

Hmm så et 1400L til salg for 8K i den Blå Avis, er det stort nok !

--
SOS - www.overclocking.dk/uk
icq: 102169245