Hjælp!!! Jer er blevet bestjålet!
Fra : Dagry

Dato : 12-09-01 22:03

Den 11 .09.01 kl. 24.00 har en tyv hugget min kære Puck Maxi. Jeg er en
stakkels studerende uden penge og det var min billig transport til skolen.

Knallerten har jeg sat i stand og lagde mit hjerte og sommerjob-indtjening
i, så den ser ud som ny. Farven er lyseblå-lila m. sølvstafferinger på
tanken og der var "Street machine" skrift på.
Har nogen set min Puck Maxi med skinnende krom på alle metaldele +
sidespejle så vær venlig at ringe på: 74134709 / 29928804 eller e-mail:
Lucy@123mail.dk

Det kan godt være at knallerten dukker op i en anden del af landet, for
sådan en skønhed er ikke nemt at skjule der hvor jeg bor dvs. på
Kollegieværelset i Sønderborg, Damgade G1.

Dusør: 1 liter Absolut Kurant

MED VENLIG HILSEN Kim Jensen

Fra : RpR

Dato : 13-09-01 06:12

> Det kan godt være at knallerten dukker op i en anden del af landet, for
> sådan en skønhed er ikke nemt at skjule der hvor jeg bor dvs. på
> Kollegieværelset i Sønderborg, Damgade G1.

Sønderborg?
Jeg bor på Als, så jeg skal nok holde øjnene åbne!

Ellers prøv (hvis muligt) at køre rundt på Als, specielt Hundslev og Sydals.
Knallerter har det med at havne dér :/
Broager er også et godt sted at kigge, omkring busstoppedestedet.

Også for lamt at folk ikke kan holde nallerne fra ens ting! Den første dag
jeg ser nogen rode ved min GPR så vanker der slag før jeg spørger hvad de
lavede!

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com