Det er simpelthen for dyrt i Århus
Fra : Bjarne Graversen

Dato : 04-01-01 20:34

Hejsa

Hvorfor skal det være så dyrt at have en akvariehobby når man bor i Århus

Er der nogen der kender nogle steder omkring Århus hvor man kan handle til
fornuftige priser

Jeg kender i forvejen AVIFAUNA i Kollund ( Sønderjylland ) de har da i det
mindste nogle ordentlige priser

Eksempel
Eheim pumpe Model 2227 Ca. pris i Århus 2000 Kr
Eheim pumpe Model 2227 pris hos Avifauna 1249 Kr
Besparelse 751 Kr
Det er "SGU" da for dårligt?????????

For med alle de forhandlere der er i Århus,så burde der da også være lidt
konkurrence??? ( det ligner lidt prisaftaler )

Så hvis i kender til forhandlere i omkanten af Århus, med fornuftige priser
så glæder jeg mig til at høre fra jer
Hvad med udlandet : Tyskland, Norge, Sverige er der væsentlige besparelser
at hente der

På forhånd mange tak.

Ps. jeg arbejder ikke hos Avifauna så dette er ikke en reklame

Fra : kgr_REMOVE_THIS_@kmd~

Dato : 05-01-01 22:10

Hejsa,

On Thu, 4 Jan 2001 20:34:28 +0100, "Bjarne Graversen" <hobie@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der kender nogle steder omkring Århus hvor man kan handle til

Tjae, da "omkring" er et et vidt begreb, så vil jeg tillade mig at nævne en
butik, som hedder Håsum Akvariefisk (og jeg har ingen relationer med nævnte).
En forholdsvis lille butik ejet af en flink fyr, der er til at handle med.
Den ligger selvfølgelig ikke lige om hjørnet, men så kan man jo også gøre det
til en søndagstur. Han er en del billigere end forretningerne både Aalborg og
Århus.

-K

Fra : Assassin

Dato : 06-01-01 19:39