unlock af Siemens C35i
Fra : Nasty

Dato : 12-09-01 10:00

Er der nogen der har erfaring med at unlocke en Siemens C35 ?
Kan man få flasherkabel til denne model?
På forhånd tak
Med Venlig hilsen Stephan
nasty@vip.cybercity.dk

Fra : Tom A Jensen

Dato : 15-09-01 01:01

Nasty <nasty@vip.cybercity.dk> skrev i en
> Er der nogen der har erfaring med at unlocke en Siemens C35 ?
> Med Venlig hilsen Stephan
> nasty@vip.cybercity.dk

-----

hej stephan
af kabel skal du bare købe et alm datakabel f.eks. herfra :
http://www.activemobiles.com/Siemens%20Data%20Cables.htm

her koster det ca 12 £ og forsendelsen fra england er med i prisen .

af program kan du bruge Siemens x35 Service Tools 1.7 by martech .
jeg syntes selv det er det nemmeste program til siemens x35.

håber dette var svar nok

mvh
tom jensen
viborg
--
simlåsen fjernes fra philips ozeo -ericsson t20,2618,2628,t29 -siemens
c35,m35,s35 og nokia .

Fra : Nasty

Dato : 15-09-01 08:33

Hej Tom
Jeg takker og bukker

Fra : Casper Mønster

Dato : 15-09-01 16:42

> af program kan du bruge Siemens x35 Service Tools 1.7 by martech .
> jeg syntes selv det er det nemmeste program til siemens x35.

Hvor kan den hendes??

Fra : Tom A Jensen

Dato : 15-09-01 19:30

Casper Mønster <FJERN_DETTE.cmonster@worldonline.dk> skrev i en

> Hvor kan den hendes??

----

hej
jeg kan ikke lige huske hvor jeg fandt det ,men prøv med en søge maskine
,det ligger flere steder på nettet.
nvh
tom jensen
viborg

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 15-09-01 23:30

Tom A Jensen skrev:

> jeg kan ikke lige huske hvor jeg fandt det ,men prøv med en søge maskine
> ,det ligger flere steder på nettet.

Hvis du har det kan du så ikke poste det binært? Eller sende det til mig så
skal jeg uploade det til min hjemmeside... admin@gsmunlock.dk

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Tom A Jensen

Dato : 15-09-01 23:56

Boris Mathiasen <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> skrev i en
> Hvis du har det kan du så ikke poste det binært? Eller sende det til mig

> skal jeg uploade det til min hjemmeside... admin@gsmunlock.dk
> /bm

----

hej boris
jeg sender det til dig asap.
mvh
tom jensen
viborg

Fra : Soeren Joergensen

Dato : 15-09-01 16:15

Hej Stephen.
Vi har dem om ca. 14 dage, måske lidt før. Jeg er ikke begyndt at lede efter
et program endnu, men det er der sikkert andre der kan hjælpe med.

Prisen er 129.- stykket.
--
Mvh...Søren

www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste flasher sæt, datakabler, vibratorer samt andet tilbehør
til mobiltelefoner.