Problemer med AddNew
Fra : Danlamp Teknik

Dato : 12-09-01 07:05

Hejsa
Jeg arbejder med en database, hvor jeg har lidt problemer med "AddNew"
funktionen.

Normalt når jeg bruger denne funktion, har jeg "koblet" nogle tekst-boxe til
adodc'en.
Eksempel :

Adodc1.Recordset.AddNew
Text1.Text = Format$(Now(), "dd/mm/yy")
Text2.Text = Beregning
Adodc1.Recordset.Update

Problemet er nu, at jeg har en masse beregninger, som jeg gerne vil have
over i en database, men jeg er ikke interesseret i at lave en masse text
felter og "koble" mine beregninger på dem.
Hvordan laver jeg det uden at oprette text-felter ?

Henrik

Fra : Jan

Dato : 12-09-01 11:50

"Danlamp Teknik" <danlamp@danlamp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> felter og "koble" mine beregninger på dem.
> Hvordan laver jeg det uden at oprette text-felter ?

Adodc1.recordset.fields("Feltnavn")=a*b-c ?????

Jan