Brother / HP printer
Fra : Iceman

Dato : 11-09-01 21:01

Hej

Jeg har en Brother HL 1050 laserprinter, som jeg går og bliver mere og mere
irriteret over. Den laver den del hvide lodrette streger, som der
tilsyneladende bliver flere og flere af.

Jeg skiftede for ca. 2500-3000 print siden både tromle og toner. Den skrev
derefter tilfredsstillende, dog med nogle få hvide lodrette streger. Toneren
er desuden udskiftet endnu engang for ca. 1000 print siden.

Skal jeg allerede skifte tromle igen?
I så fald vil jeg overveje en ny printer, som så bliver en HP. Hvilken model
(sort/hvid laser) kan anbefales, når jeg udskriver ca. 1000 print om
måneden. Det er primært tekst, jeg udskriver.

Mvh Iceman