et par nybegynder spørgsmål
Fra : peet_dk

Dato : 11-09-01 19:43

Først skal det lige siges jeg SLET ikke har noget forstand på flash og slet
ikke har et hvordan man laver det.

1. findes der danske guides til "hvordan laver man...."

2. Kan man få nogle forskellige "standart" knapper? Også også er lidt seje
;)

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : Michael Peo

Dato : 11-09-01 23:47

Under menupunktet: Window > Common Libraries > Buttons ...Ligger
der en del færdiglavede knapper. Om de er seje er selvfølgelig en
smagssag. De er gode og starte med, og når du har kigget lidt på
dem, så vil du hurtigt opdage hvor let det er at lave dine egne.
Mht. til danske "hvordan laver man.." -sider så er jeg blank. Jeg
har dog haft stor glæde af siderne www.flashkit.com og
www.were-here.com. Der kan du finde masser at let forståelige
tutorials på alle niveauer, og masser af gratis source-files
(*.fla filer), som du i ro og mag kan sidde og pille fra
hihnanden i eget tempo.

mvh.
/peo
www.bandage.dk

:
: 1. findes der danske guides til "hvordan laver man...."
:
: 2. Kan man få nogle forskellige "standart" knapper? Også også
er lidt seje
: ;)
:
: --