P&T i Nordsjælland
Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-09-01 19:09

Hej NG

Da jeg skal ud at fiske i P&T i weekenden, og gerne vil prøve en ny sø. Er
spørgsmålet bare hvilke søer er gode og hvilke er ikke? Har i nogle i kan
anbefale?

/Jesper

Fra : Deaster

Dato : 14-09-01 13:42

"Jesper Hansen" <JesperH@Nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmålet bare hvilke søer er gode og hvilke er ikke? Har i nogle i kan

Jeg kan helt sikkert anbefale Søllerød P&T, mens jeg har meget dårlige
erfaringer med Lynge har vel fisket deroppe en 15-18 gange og har aldrig
fanget noget som helst og det har de andre heller ikke.

Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-09-01 23:04

ok den prøver jeg. tak for svaret.

/Jesper

Fra : Simon.......

Dato : 16-09-01 07:08

er detr Søllerød fiskepark du mener ? ellers hvor ligger søllerød p&t, kunne
godt tænke mig
at prøve den måske, har du noget internet info evt. ?

takker
-simon

Fra : Deaster

Dato : 18-09-01 12:12

"Simon......." <guden@iname.com> skrev i en meddelelse

> er detr Søllerød fiskepark du mener ? ellers hvor ligger søllerød p&t,
kunne
> godt tænke mig
> at prøve den måske, har du noget internet info evt. ?

Det er Søllerød Fiskepark jeg mener, den hvor alle fårene tuller rundt og
græsser.

Jesper (Deaster)