Hukommelsesproblemer W95 256MB er for lidt~
Fra : Anders Lund Olsen

Dato : 10-09-01 17:44

Jeg har lige installeret W95 på en helt frisk HD(40GB) og jeg har gemt
mail-filerne fra min gamle netsape 4.78.

De andre mail-filer har jeg kopieret tilbage i Netscape 4.77 som jeg
havde på cd.

Alle virker fint undtaget min "sent" med breve jeg har sendt.
Filen fylder 22 MB og når jeg prøver at læse den i Netscape messenger
begynder Netscape at komprimere den indtil den når til 64%; Så for jeg
en fejlmeddelelse
om at Netscape er løbet tør for hukommelse og at jeg skel prøve at lukke

andre programmer.

Problemet er at jeg har 256 MB i maskinen (celeron 433, abit
PB6-Motherbord).
System overvågning fortæller mig at jeg har
85MB ledig hukommelse
88 MB diskcashe
229 MB allokeret hukommelse

Der må være en fejl et eller andet sted for jeg havde ikke nogen
problemer med at hente/læse filen med mine gamle Netscape's (4.0-4.78)

Er der nogen der kan give mig et tip om hvad der galt med win95. evt.
hvilken .dll
der styrer cashe-hukommelsen, så jeg kan skifte den ud med en der
virker.

På forhånd tak.

Anders