EFTER LYSNING AF HANS
Fra : Bertel

Dato : 21-12-00 17:48

Jeg har midstet email adr. på en flittig bruger af denne nyhads gruppe. hans
navn er Hans og han er lige som mig ret over skruet med diskus. hvis du
stadig læser med må du godt skrive ellers finder jeg dig jo nok en dag.
til vi skrives Bertel

Fra : Hans Kristian

Dato : 07-01-01 01:08

Bertel skrev i meddelelsen <91tcmg$183m$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>navn er Hans og han er lige som mig ret over skruet med diskus. hvis du
>stadig læser med må du godt skrive ellers finder jeg dig jo nok en dag.

Hej Bertel.

Jeg ved ikke lige om det er mig du leder efter, men beskrivelsen
passer da ret godt
Jeg har været flittig bruger af denne gruppe, men i denne tid har
jeg ret travlt og er derfor ikke meget på nettet.

Skriv endelig, hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med.
Dette gælder også andre discus fans.

M.v.h.
Hans

hans-k@post5.tele.dk