Internet Explorer v5.5 SP2 DK
Fra : ArJo

Dato : 11-09-01 15:20

Hej Gruppe

Nogen der ved hvor man kan downloade subject? Men det skal være den fulde
pakke, som den man finder på diverse blad-cd'er og IKKE den til online
install hos MS.
--
mvh & pft
ArJo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-01 15:45

Tue, 11 Sep 2001 16:20:07 +0200, skrev ArJo <not@to.know>:

>Nogen der ved hvor man kan downloade subject? Men det skal være den fulde
>pakke, som den man finder på diverse blad-cd'er og IKKE den til online
>install hos MS.

Hvis du havde læst to indlæg før dit, så havde du allerede haft
svaret.

<http://corporate.windowsupdate.com>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : ArJo

Dato : 11-09-01 18:24

In article <0f8sptcu6eatnalj0a3mlp5tr03kqti94f@news.telefona.dk>,
knudgert@mail.tele.dk says...

> Hvis du havde læst to indlæg før dit, så havde du allerede haft
> svaret.
>
> <http://corporate.windowsupdate.com>

yup, da var jeg sgu lige hurtig nok, sorry
Men det kan være du evt har et andet link, da siden ikke kan findes. Men
det er der måske en god grund til.... ifølge tv-avisen!!!
ArJo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-01 20:25

Tue, 11 Sep 2001 19:24:00 +0200, skrev ArJo <not@to.know>:

>Men det kan være du evt har et andet link, da siden ikke kan findes.

Desværre ikke.

>Men det er der måske en god grund til.... ifølge tv-avisen!!!

Mon dog, de alm. MS-sider virker.

Fra : Brian Olsen

Dato : 13-09-01 03:05

"ArJo" <not@to.know> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Nogen der ved hvor man kan downloade subject? Men det skal være den fulde
> pakke, som den man finder på diverse blad-cd'er og IKKE den til online
> install hos MS.

1. Download Microsofts egen online-installationsfil (Den på ca 500kb)

2. Start installationen

3. Væg brugerdefineret installation

4. Vælg den fulde pakke og klik på avanceret

5. Vælg KUN at downloade installationen

6. Vælg hvilke operativsystemer du ønsker at kunne installere på

Herefter downloader du automatisk den fulde version !!

MVH
Brian Olsen