SP: Hvad pokker betyder denne fejl?
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 11-09-01 09:17

Hej

Jeg har en stored procedure som kommer med denne fejl når jeg eksekvere den
fra mit ASP script

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e07'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]dump

Hvad pokker betyder denne ekstrem (u)logiske fejl?

MVH

Thomas

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 21-09-01 21:35

In article <UMjn7.1319$lk7.49778@news.get2net.dk>, thomas@websup.dk
says...
> [...]
>
> [Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]dump
>
> Hvad pokker betyder denne ekstrem (u)logiske fejl?

Det lyder som om at din ODBC driver dør en smertefuld død ved stored
proc kald. Prøv evt. at opgradere MDAC driverne på din client. De kan
hentes på Micro$oft's hjemmeside.