Kan man indsætte HTML (en counter) ind i e~
Fra : Henrik Smed Nielsen

Dato : 10-09-01 20:19

Hej Flash hjælpere

Jeg er ved at lave en flash film på 1024 x 768. I denne intro, vil jeg gerne
have min counter indbygget, midt på siden. Kan man det fra flash 5, hvis der
er mulig, vil du så skrive hvordan ?

mvh

Henrik

Fra : Michael Peo

Dato : 11-09-01 23:39

Det kan godt lade sig gøre med lidt snilde.
Den ikke så lidt dygtige russer Ilya Rudev, fra Polar Lights
Studio labs har lavet et udemærket ex. (2.9. Flash+PHP "live"
counter with refresh protection. ) herpå, som kan findes her:
http://polar-lights.com/en/#java
Dette ex. er endda Flash 4 kompatibelt.

/peo
www.bandage.dk