Win 2000 VS. Win me
Fra : Daywalker666

Dato : 10-09-01 13:53

Jeg har 2 Computer som er i et netværk og som begge kører på internettet
Men når jeg skal fildele fra den med win 2000 og over til den med win ME og
hente noget!!! det kan jeg sagtens.........MEN MEN når jeg skal hente noget
over fra den med win 2000 så kommer den med at jeg skal skriver en adgangs
kode med jeg har ingen kode??? hvad er der galt ???
kan i please hjælpe mig

Påforhånd TAK

Morten Baun

Fra : Thostrup

Dato : 10-09-01 17:01

Prøv at enable NetBIOS over TCP/IP på din W2K maskine og husk og del den ud
over dit admi. share!

Mads Thostrup

Fra : Polle

Dato : 17-09-01 12:51

Prøv at give din ME "Guest"-rettigheder i W2K