vidunermiddel
Fra : mimi

Dato : 10-09-01 10:59

Hejsa

Jeg er ny i gruppen og aner ikke om i overhovedet snakker om rengøring.
Jeg er så uheldig at min ene kat en nat slæbte en død fugl ind under en
seng i et rum hvor vi stort set aldrig er. Da jeg så opdager fuglen er den
simpelthen gået i forrådnelse ned i gulvtæppet. Jeg har prøvet at få det
af, men det er næsten umuligt. Både lugt og råddenskab hænger ved. Er der
nogen der kender et vidundermiddel der kan få sådan skrappe sager af
gulvtæppet?
Mvh Mimi

Fra : Møller

Dato : 10-09-01 20:06

"mimi" <a@a.aa> wrote in message
> [...]
> af, men det er næsten umuligt. Både lugt og råddenskab hænger ved. Er der
> nogen der kender et vidundermiddel der kan få sådan skrappe sager af

Tja det lyder måske lidt underligt, men prøv at kontakt tidycar:
http://www.tidycar.dk/
De skulle have midler der kan fjerne tobakslugt og lidt makabert måske:
liglugt fra biler, så de kan sælges igen.

Møller

Fra : mig

Dato : 12-09-01 09:35

Både lugt og råddenskab hænger ved. Er der
> nogen der kender et vidundermiddel der kan få sådan skrappe sager af
> gulvtæppet?
> Mvh Mimi

Rodalon fra Matas klarer utrolig mange "lugte".