bevægelse i CSS!
Fra : Herbert Bredfjord

Dato : 10-09-01 10:58

Er der nogen der kan hlælpe mig med at begrense en beveægelse på
en text, d.v.s.fra punkt 1 til punkt 2 i en frame.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 10-09-01 20:02

"Herbert Bredfjord" <bredfjord@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan hlælpe mig med at begrense en beveægelse på
> en text, d.v.s.fra punkt 1 til punkt 2 i en frame.

Jeg kan ikke helt rigtig forstå dit spørgsmål...??? Prøv evt. at ligge et
eksempel op på en server så vi kan se dit problem...

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : Herbert Bredfjord

Dato : 10-09-01 23:01

Kasper Kyndsberg wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> <http://kyndsberg.dk/>
>
> Som det ser ud nu, så bevæger texten sig fra venstra til det uendelige til
højre. Kan bevægelsen gegrenses til et bestemt område på skermen, og kan
texten gentages gang på gang på det område ?

<script language=javascript>
<!--
function bevaegelse() {
if (document.all){
document.all.bevaeger.style.pixelTop+=0
document.all.bevaeger.style.pixelLeft+=2
setTimeout("bevaegelse()",20)
   }
}
// -->
</script>
<META NAME="Generator" CONTENT="Stone's WebWriter 3.5">
<STYLE TYPE="text/css">
   #bevaeger{position:absolute;left:2;top:0;
->font-size:20pt;}
</STYLE>
</HEAD>

<DIV ID="bevaeger">Stin & Trina...</DIV>
</BODY>

Håber der er nogen der han hjælpe mig
Hilsen Herbert