VBscript i stedet for JavaScript
Fra : Allan Jensen

Dato : 10-09-01 10:35

Hvor finder jeg noget dokumentation på at bruge VBscript som client
side sprog i stedet for JavaScript?

Jeg bruger det i mine ASP filer, men da jeg synes JavaScript er ret
meget anderledes og besværligt at lære, vil jeg gerne prøve VBscript.

Kan man lige så meget i VBscript som i JavaScript?

Og så er der nok ikke lige så mange browsere der supporterer VBscript
som JavaScript, eller hvad?

Regards,
Allan Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-09-01 12:30

Mon, 10 Sep 2001 11:35:15 +0200, skrev Allan Jensen
<public@hverdag.dk>:

>Og så er der nok ikke lige så mange browsere der supporterer VBscript
>som JavaScript, eller hvad?

Jeg kan da svare på det jeg ved:

VBscript understøttes kun af Internet Explorer.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Allan Jensen

Dato : 13-09-01 14:54

>Jeg kan da svare på det jeg ved:
>
>VBscript understøttes kun af Internet Explorer.

Ja det tænkte jeg nok. Jeg har hentet VBscript reference på MSDN, men
der står ikke hvordan syntaksen er for at få fat i form elementer osv.
Hvor finder jeg det henne?

Regards,
Allan Jensen

Fra : Rune Glerup

Dato : 15-09-01 16:04

Allan Jensen skrev:

> Ja det tænkte jeg nok. Jeg har hentet VBscript reference på MSDN, men
> der står ikke hvordan syntaksen er for at få fat i form elementer osv.
> Hvor finder jeg det henne?

DOM'en afhænger så vidt jeg ved ikke af script-sproget. Mit gæt ville
derfor være, at der som i Javascript er et document-obejkt, der fungerer
på nogenlunde samme måde som i Javascript.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

$fetchid=substr($REQUEST_URI,(strrpos($REQUEST_URI,'?')+1));

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-09-01 13:01

http://msdn.microsoft.com/scripting/vbscript