IRC component til D4 ?
Fra : Peter Arnholm

Dato : 09-09-01 16:40

Jeg har søgt og søgt men er ikke faldet over sådan en component.
Findes der en ?
--
PA

Fra : RoceKiller

Dato : 10-09-01 08:55

On Sun, 9 Sep 2001 17:40:18 +0200, "Peter Arnholm"
<PeterArnholm@mail.dk> wrote:

>Jeg har søgt og søgt men er ikke faldet over sådan en component.
>Findes der en ?

jeg har nu søge i snart et år efter et IRC client component, og stadig
ikke fundet et (ordenligt/freeware). Det næsmest jeg er kommer et
Indy's IRC server. Så hvis du finder et, må du meget gerne poste her.
Greetings
RoceKiller

--
{E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647}
"Humor er det man mangler, når man forsøger at forklare,

Fra : Peter Arnholm

Dato : 10-09-01 21:05

"RoceKiller" <RoceKiller@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke fundet et (ordenligt/freeware). Det næsmest jeg er kommer et
> Indy's IRC server. Så hvis du finder et, må du meget gerne poste her.

Hvis du har Delphi5 så kan du bruge dette - TVortexIRC v1.3.
http://vortex.berzerk.net
Kan du få det til at virke under D4, så råb lige højt.
--
PA

Fra : Magnus Högfeldt

Dato : 12-09-01 22:24

Jeg tror at jeg har en liggende på den anden computer, kan sende den i
morgen

mvh
Magnus

Fra : RoceKiller

Dato : 13-09-01 12:28

On Wed, 12 Sep 2001 23:23:43 +0200, "Magnus Högfeldt"
<magnus@hodclub.dk> wrote:

>"Peter Arnholm" <PeterArnholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg tror at jeg har en liggende på den anden computer, kan sende den i
>morgen

Det ville være meget fedt hvis du ville mail'e den, jeg kan ikke se
binær grupperne.
Greetings
RoceKiller

Fra : FA

Dato : 14-09-01 03:04

Lær at bruge IRC protokollen. I kan finde RFC'en her
ftp://cs-ftp.bu.edu/irc/support/rfc1459.txt
Der kan I læse om alle kommandoer og om hvad der bliver sendt fra serveren
og til klienten. Jeg har selv lavet en IRC ting. Jeg har ikke lavet noget
formål med den, da det er alle Delphi koderes gerning at gøre det. Men jeg
giver gerne koden ud hvis I vil have den. Den er lavet så den skulle være så
let tilgængelig som mulig og har hjulpet en enkelt IRC nubie før:)

/Tobias

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 13-09-01 23:45

On Thu, 13 Sep 2001 19:03:49 -0700, "FA" <no@mail.com> wrote:

>Lær at bruge IRC protokollen. I kan finde RFC'en her
>ftp://cs-ftp.bu.edu/irc/support/rfc1459.txt

Tro mig, jeg har læst protokollen igennem mange gange. (Har sågar den
i en udprintet version)

> [...]
>giver gerne koden ud hvis I vil have den. Den er lavet så den skulle være så
>let tilgængelig som mulig og har hjulpet en enkelt IRC nubie før:)

Jeg har fundet mange "mindre" IRC komponenter før, som enten var
ufærdige, eller utrolig "rodet". Det jeg søger efter er et fuldt
komponent, med alle kommandoer og events. har tænkt mig at lave et
selv hvis jeg ikke finder noget, men jeg har utroligt travlt med
studier for tiden, så der går nok lidt før jeg kommer igang.

Fra : Peter Arnholm

Dato : 15-09-01 10:52

"FA" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> giver gerne koden ud hvis I vil have den. Den er lavet så den skulle være

> let tilgængelig som mulig og har hjulpet en enkelt IRC nubie før:)

Uha den kode du har må du meget gerne sende mig. Jeg er total grøn hvad IRC
angår.
Du kan maile den på PeterArnholm@mail.dk . Tak på forhånd og
tak for linket til IRC protokollen.
--