Spørgsmål til Excel97
Fra : Kenneth R. Hansen

Dato : 09-09-01 14:12

Jeg ville gerne vide, om det er muligt at få en
celle til at være streget over fra nederste
venstre hjørne til øverste højre hjørne.

Et kryds kan også gå i mangel af bedre.

Mvh. Kenneth

Fra : Kenneth R. Hansen

Dato : 09-09-01 14:18

Jeg har fundet ud af det

Fra : Leo Heuser

Dato : 09-09-01 14:37

Kenneth

Det er altid en god idé at delagtigøre andre i "fundet".
Der kan sagtens sidde andre med samme spørgsmål

LeoH
Excel MVP

Fra : Kim Roar Roth

Dato : 09-09-01 18:09

Hej Kenneth

Jeg kunne godt tænke mig svaret, da jeg selv har tænkt lidt i de baner også,
men aldrig fundet en fornuftig løsning.

Hilsen Kim Roth

Fra : Erik Isager

Dato : 09-09-01 20:48

Nu blander jeg mig måske i noget jeg ikke skulle ?? men man kan vel altid
indsætte "en tegning" jeg tænker her på autofigurer eller bare en streg
fra det ene hjørne til det andet. som jeg lige kan se, så følger stregen
også med ved ændring af celle størrelse !!!

Erik Isager

Fra : Leo Heuser

Dato : 11-09-01 13:13

Kim

Kenneth har åbenbart ikke lyst til at dele fundet med andre,
eller også har begejstringen været så stor, at han ikke har haft
tid til at besøge gruppen igen

Du gør således:

Vælg Formater > Celler og fanen "Ramme".
Så behøver jeg vist ikke sige mere

LeoH
Excel MVP

Fra : Kim Roar Roth