Ustabil OS/2 Warp 4.51 = MCP
Fra : John B. Jacobsen

Dato : 09-09-01 04:43

Jeg har kæbt eCS og kunne ikke installere den direkte
men var nødt til at installere IBM's MCP først. Dettte
sker uden andre problemer end at jeg 3 gange er nødt
til at flytte SCSI driveren op før IDE driveren i
CONFIG.SYS. Når jeg prøver at konvertere til eCS
får jeg fejl under installationen af nogle af third-
party applikationerne.

Når jeg kun kører med MCP - dvs uden at konvertere
til eCS - går OS/2 ned efter et stykke tid = en
times tid eller deromkring. Jeg får en mærkelig
blandet farvet skærm med sporadiske blå felter. Ikke
noget register dump eller trap oplysninger.

Er der nogen, der vil købe en us eCS ?

Mvh

John

Fra : Peter Jespersen

Dato : 20-09-01 08:28

John B. Jacobsen wrote:

> [...]

> times tid eller deromkring. Jeg får en mærkelig
> blandet farvet skærm med sporadiske blå felter. Ikke
> noget register dump eller trap oplysninger.

Nej - tak!
Har mere end rigelige problemer med den jeg har!
Efter 9 installationer har jeg fået noget der næsten virker, hvis man
ikke har de store multimedie eller netværks-krav!

Er begyndt at overveje WSEB igen!

eCS er ikke lykken på min kværn!