Tastatur i Big Brother?
Fra : Pipeline

Dato : 08-09-01 17:23

Er der nogen der ved hvilket tastatur de bruger i Big Brother, når de er
inde i skriftestolen?

--
Hilsen/Regards
Pipeline

+++Depeche Mode 23/9 Parken, Copenhagen, Denmark+++

Fra : Lasse Bodilsen

Dato : 08-09-01 17:56

On Sat, 8 Sep 2001 18:22:47 +0200, "Pipeline" <nitz@post.cybercity.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved hvilket tastatur de bruger i Big Brother, når de er
>inde i skriftestolen?

har de stadig de lille sorte et fra sidste BigBrother udsendelse?

fordi det er vidst nok et Liteon / silitek keyboard af modelen SK-7100
http://www.silitek.com/keyboards/index.htm

kan det passe?

Lasse Bodilsen <-> Sca@BodyCount.dk
A1260@50/BPPC@240/BVPPC/64mb/2gig/Os3.9
Tbird900/GeForceDDR/128mb/47gig/WinXP

Fra : Pipeline

Dato : 09-09-01 01:00

Jo, det ser ud til at være det. Ganske namst tastatur, hvis man altså kan
undvære de numeriske taster.

Fra : Lasse Bodilsen

Dato : 09-09-01 09:24

On Sun, 9 Sep 2001 02:00:28 +0200, "Pipeline" <nitz@post.cybercity.dk>
wrote:

>Jo, det ser ud til at være det. Ganske namst tastatur, hvis man altså kan
>undvære de numeriske taster.

Vi har haft det der hvor jeg arbejder, og nej det er ikke så fedt at
skrive på, da tasterne er af samme vare som en gammel bærbar. men man
kan sikkert vænde sig til det. (det kunne man jo med windows :)

Fra : Søren Blom

Dato : 09-09-01 01:03

"Lasse Bodilsen" <sca@bodycount.dk> skrev

Det kan være et Zitech. De har et der ligner det temmelig meget i deres
butikker.
Desværre er der ikke billede af det på www.zitech.dk

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : GoBo

Dato : 10-09-01 14:48

Det ER et Zitech - Jeg har selv et eksemplar derhjemme