Den djævlske autokorrektur
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-01 16:36

Hejsa!

På 3 PCere har jeg problemet - autokorrektur.

Vi snakker Office 2000 DK, som efterhånden ofte har lyst til, med en
irriterende popup-box, at fortælle mig at autokorrektur ikke er
installeret. Jeg ønsker IKKE at installere autokorrektur, og svarer
derfor nej. Øjeblikket efter kan Office finde på at spørge igen?!

Hvordan dræber jeg den popup-box helt?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : pre

Dato : 08-09-01 18:10

Simpelthen ved at installere - det gælder alt, der er markeret til "ved
første brug". Derefter slå fra hvad du ikke ønsker at bruge.
pre

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-01 20:58

pre skrev:

>Simpelthen ved at installere - det gælder alt, der er markeret til "ved
>første brug".

Hvad hvis jeg havde valgt ikke at installere under installationen?

>Derefter slå fra hvad du ikke ønsker at bruge.

Det kan da ikke være rigtigt, at man skal bruge plads på harddisken
til ting man ikke skal bruge?
Hvorfor spørger Office over hovedet, hvis man ikke kan undgå at
installere autokorrektur?

Jeg er godt klar over at autokorrektur er slået fra, det har jeg selv
valgt - hvorfor dævlen kommer Office op og siger det, og spørger (gang
på gang) om jeg vil installere det. Nej tak! :)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 13-09-01 19:49

Start din installation igen fra cd'en. Fra denne kan du også ændre
opsætningen. Du skal have den nuværende opsætning af autokorrektur sat til
at den aldrig skal bruges. Nu er den nok sat til installer hvis nødvendigt.