street magic
Fra : Elbarto

Dato : 08-09-01 14:55

så skete der det der måtte ske ..

blev stoppet på min aprilla classic og fik en bøde på 5000kr da jeg ikke
havde kørekort
så classicen er solgt og jeg har købt mig en helt ny street magic ..
nogen af jer der vil dele erfaringer med mig ?
kender ikke så meget til de nye scootere ..kun gamle yamaha 4g og den slags
har snakket med forhandler om fjernelse af begrænsing og det
bliver ordnet efter 500km ..

meen vil gerne have et råt træk og en topfart på ca 80
hvad bør jeg mere gør ved den og kan den holde til det ?

Erik Elbarto

Fra : Mads Jensen

Dato : 08-09-01 16:14

"Elbarto" <violvej@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> meen vil gerne have et råt træk og en topfart på ca 80
> hvad bør jeg mere gør ved den og kan den holde til det ?

Det var sku'da også dumt at køre på en 45'er når man ikke har kørekort... !

Mads

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 08-09-01 17:05

"Elbarto" <violvej@12mail.dk> wrote in message
> så skete der det der måtte ske ..
>
> blev stoppet på min aprilla classic og fik en bøde på 5000kr da jeg ikke
> havde kørekort

AV, den er IKKE god!!!
Hvad sagde betjenten?
Hvor gammel er du egentlig?

> meen vil gerne have et råt træk og en topfart på ca 80
> hvad bør jeg mere gør ved den og kan den holde til det ?

Knald en Polini Sport Kit3 cylinder på, så skulle den trillet en 80
sykker...
Motoren kan sagtens holde til den.

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Peden

Dato : 08-09-01 21:53

Med alle begrænsningerne fjernet kører den vel 65-70 (så vidt jeg husker).
Og så har den et helt vildt fedt træk!!

mvh
Peter

Fra :

Dato : 09-09-01 10:06

Måske en lille overdrivelse, men trækket er bestemt rimeligt vildt.

Mvh

Jan

Fra : Peden

Dato : 10-09-01 21:45

> Måske en lille overdrivelse, men trækket er bestemt rimeligt vildt.

Jaja bevares
Men det er det fedeste 'lovlige' træk jeg har mærket, og så kan den sagtens
rykke på baghjul.

mvh
Peter

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 11-09-01 17:47

"Peden" <peden@anarki.dk> wrote in message news:9ne0dv$5nv$1@sunsite.dk...
> Med alle begrænsningerne fjernet kører den vel 65-70 (så vidt jeg husker).
> Og så har den et helt vildt fedt træk!!

60 km/t.

--
Best Regards