telia
Fra : Pablo

Dato : 08-09-01 10:47

Hej NG

nogle der har en telia kode som jeg kan unlocke min fon med da jeg har svært
ved at undvære den mere end et par timer( pga mit arbejde)..

M.V.H

David (næstved)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-01 15:21

Pablo skrev:

>nogle der har en telia kode som jeg kan unlocke min fon med da jeg har svært
>ved at undvære den mere end et par timer( pga mit arbejde)..

Det er KUN Telia der har den - og de vil have penge for den hvis din
telefon er under ½ år. Prisen er oftest 500,- eller differencen mellel
en telefon med og uden abonnement på købstidspunktet.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Pablo

Dato : 08-09-01 21:54

Hej Lasse
telia siger at den skal være over ½ år gammel før jeg får koden.
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:08akptkcfhve9rs6sol60o3nimoggfu2a0@news.inet.tele.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-01 22:39

Pablo skrev:

>telia siger at den skal være over ½ år gammel før jeg får koden.

OK, de kan også vælge at de slet ikke vil give dig koden.
Du kan evt. få en til at unlocke den for dig (se evt. min signatur).

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders

Dato : 08-09-01 17:29

Det kan du ikke uden kode, Telia udgiver en kode til hver telefon

Hvis du skal noget, så få nogen til at unlocke den

Hilsen

Anders
Pablo <ejay@halvfuld.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MQlm7.8231$sk1.240167@news010.worldonline.dk...