Nogle der kan hjælpe!!
Fra : Anders

Dato : 08-09-01 09:46

Jeg har en t28, som jeg skulle flashe.Jeg fandt ud af det var r310 systemet
Da jeg hentede en flashfil gik jeg straks i gang,
men problemet er den overhovedet ikke giv lyd fra sig nu.STENDØD
Kan man få den til at fungere igen, eller kan jeg ligeså godt smide den ud.
Kan de se det hvis jeg sender den til reperation?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-01 23:54

Anders skrev:

>Jeg har en t28, som jeg skulle flashe.Jeg fandt ud af det var r310 systemet
>Da jeg hentede en flashfil gik jeg straks i gang,

Ikke forstået, skriv lidt mere...

>men problemet er den overhovedet ikke giv lyd fra sig nu.STENDØD
>Kan man få den til at fungere igen, eller kan jeg ligeså godt smide den ud.

Det er svært at sige, hvad er det med R310/T28?

>Kan de se det hvis jeg sender den til reperation?

Ja.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Anders

Dato : 09-09-01 09:24

Hej igen.

JEg har en t28, som er stendød.
Den blev stendød efter at jeg flashet den.
Spørgsmålet kan den reddes?
Grunden til jeg skriver 310 systemet er, at de nye t28 skal have en 310
flashfil istedet for t28 flashfil.
Den prøvede jeg at flashe ned på telefon, selve programmeringen
gik godt, men nu vil den ikke starte.

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:jb8lpt484n2kfrl76tjfqrvo90aqlq42ii@news.inet.tele.dk...

Fra : lyngeled

Dato : 19-12-01 16:46

Lyder det ikke lidt mærkeligt at en NY t28 skal have en r310 fl fil -
r310 er da en ret gammel telefon?

Hvilket program bruger du, og hvor har du fået en flashfil?

http://www.kandu.dk/