Unlock af Siemens C28
Fra : Henrik Hanfgarn

Dato : 07-09-01 21:54

Hej,

Er det muligt selv at læse sin Simens C28 (Købt Telia) op ?

Når jeg sætter mit gamle Mobilix - Nu Orange, kort i siger den at den er
locked og der kan indtastes en kode til at "unlocke" den med.

Nogen der kender til ovenstående og gerne en løsning, ville jeg blive meget
glad.

PS: Jeg har haft telefonen over et ½ år.

MVH

Henrik Hanfgarn

Fra : Morten Jensen

Dato : 07-09-01 22:35

> Er det muligt selv at læse sin Simens C28 (Købt Telia) op ?
Ja

> [...]
meget
> glad.
>
> PS: Jeg har haft telefonen over et ½ år.

Da du har haft den mere end et halvt år, kan du kontakte dit teleselskab, i
dette tilfælde Telia og gratis på en kode til at åbne telefonen med..
Du kan også få den unlocked privat, men det kan vist ikke svare sig i dette
tilfælde..

Morten

--
Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk