Sortere breve i træstruktur i nyhedsgruppe~
Fra : Kurt

Dato : 07-09-01 13:36

Hej, tidligere havde jeg altid mine nyhedsgrupper opdelt sådan, at re. altså
svar på indlæg hang sammen med første brev, i et slags træstruktkur, men ved
ikke hvad som er sket, nu kommer de bare på en lang række i kronologisk
række, og hænger slet ikke sammen med brevet som der svares på, hvordan får
jeg indstillet det tilbage igen?
Hilsen Kurt

Fra : Niels Andersen

Dato : 07-09-01 14:12

"Kurt" <kurt@pagelsxxx.dk> wrote in message
> [...]
altså
> svar på indlæg hang sammen med første brev, i et slags træstruktkur, men

Jeg kan se du bruger Outlook Express (som i øvrigt ikke er en del af
office-pakken).

View -> Current View -> Group Messages by Conversation

I min OE6.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : jsh

Dato : 12-09-01 14:30

"Kurt" <kurt@pagelsxxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg indstillet det tilbage igen?
> Hilsen Kurt
>
> Menuen: Vis / aktuel visning / grupper meddelelser efter samtale. Her
sætter du et flueben
John.