Mærkeligt problem
Fra : Pussyman

Dato : 07-09-01 12:32

Hej

Jeg har et mærkelig probelem, og det er:

Når jeg sætter en cd i cdrom drevet ja så når cdrom drevet læser skiven så
stener computeren i ca. 3 sek. og derefter er der køre den fint. Når jeg
brænder, så hakker muse makøren rundt og man kan ikke høre musik fordi lyden
hakker.

Mit system er:

Aopen HX08 ATX
AMD Athlon 1.333 Mhz
Epox 8K7A motherboard
Hyundai 256 DDR-Ram
IBM 60GXP 60 GB
Plextor 16/10/40A
Asus CD-S500 cd-rom drev
Logitech Internet keyboard
MS Explore mus

Kan det være nogle driver der skal updateres og iså fald hvilke kan jeg
prøve?

Håber nogle kan hjælpe

evt. ICQ#64371308

Fra : René Jensen

Dato : 07-09-01 22:31

Pussyman wrote:
> [...]
> brænder, så hakker muse makøren rundt og man kan ikke høre musik fordi lyden

Inde i DEVICE MANAGER, prøv at finde dit CD-ROM drev og slå DMA-transfer
til, det skulle give lidt mere spillerum for din processor. -Men er det
generelt alle CD-ROM'er du sætter i drevet (CD-ROM), nye/ældre brændte
og glas-mastered CD'ere?

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a wise man told me this:
"I consider Windows as I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better!"