Mutt
Fra : Kim Nielsen

Dato : 07-09-01 10:17

Hejsa,

Jeg prøver at få mutt til at virke med imap (Courier) og har følgende
opsætning ..

..muttrc
set realname = "Kim Nielsen"
set reply_to = no
set reverse_name = yes
set from = kn@<domaine>
set hostname = <domaine>

set editor = vi
set mbox = "{mail.<domaine>:143}INBOX"
set mbox_type = Maildir
set folder = {mail.<domaine>:143}INBOX

#set imap_checkinterval = 60
#set imap_list_subscribed = no
set imap_user = kn
#set imap_cramkey = ""
set imap_pass = uha det er nemlig hemlig
#set imap_passive = yes
#set imap_servernoise = yes
set imap_home_namespace = INBOX

#EOF

men den bliver ved med at prøve at hente post fra /var/mail/kn ..
hvilket ikke hjælper da jeg bruger qmail og desuden gerne vil hente fra
imap . nogen ideer til hvad jeg gør
galt ?

/Kim

Fra : Kenneth Schmidt

Dato : 07-09-01 11:22

Kim Nielsen wrote:

> men den bliver ved med at prøve at hente post fra /var/mail/kn ..
> hvilket ikke hjælper da jeg bruger qmail og desuden gerne vil hente fra
> imap . nogen ideer til hvad jeg gør
> galt ?

Jeg er ikke stiv i Mutt-opsætning, men her er en snippet fra min .muttrc:

set folder={host}
set spoolfile={host}INBOX
mailboxes {host}INBOX

Håber den kan bruges.

--
"Ah? Well, maths," said Death dismissively. "Generally I
never get much further than subtraction."

Fra : Kim Nielsen

Dato : 07-09-01 11:55

Kenneth Schmidt wrote:

> set folder={host}