Fiskeri nær Aalborg. Hvad skal man gå efte~
Fra : Guster D

Dato : 06-09-01 21:16

Hej!

Jeg skal ud og fiske med en af mine venner i morgen omkring Aalborg.
Hvad skal vi gå efter, vi har tænkt os at tage ud til Grønlænderhavnen for
der har vi hørt skulle være et egnet sted.
Vi har hørt at det ikke skulle være sæson for torsk og har ligeledes hørt at
der ikke skulle være særlig mange fladfisk i år i limfjorden. Hvad skal vi
gå efter.
Vi har prøvet inde ved kulkranerne at fiske efter begge dele uden held.

Vi er ikke de mest erfarne fiskere, så derfor ville lidt hjælp være fedt!

Tak

Christian

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 06-09-01 21:52

On Thu, 6 Sep 2001 22:16:11 +0200, "Guster D" <dahm@it.dk> wrote:

>Vi er ikke de mest erfarne fiskere, så derfor ville lidt hjælp være fedt!

Hej.

Jeg tror ikke at der er havørred ved grønlandshavnen endnu. Men jeg
ved det ikke helt. Men der er DYBT derude, så chancen for torsk er da
tilstede.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.