Fjernelse af simlåsen på alle Nokia-modell~
Fra : Henning S Christians~

Dato : 06-09-01 00:47

Fjernelse af simlåsen på alle Nokia-modeller, 3210, 3310, 3330, 5110, 6150,
6210, 7110, 8210, 8850, KUN 75KR
10Km fra Svendborg

V.Hilsen
Henning S Christiansen
henningchr@it.dk

Fra : T.Madsen

Dato : 06-09-01 04:19

FY det må man ikke.LASSE SLADER
Mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-09-01 06:08

T.Madsen skrev:

>FY det må man ikke.

Korrekt, men nu er det vidst første indlæg af den slags fra Henning -
så er det en god idé at fortælle det stille og roligt (som jeg også
gjorde til dig i starten).

>LASSE SLADER

Jeg sender, hvis man (du) ikke VIL forstå det, en klage, ja.

Jeg mener du har skrevet, at du godt ville gøre som din udbyder sagde,
men da de nu ikke sagde at du ikke måtte, "så måtte du vel godt". Nu
har du fået at vide af dem du skal lade være - så nu vender du den om
og siger 'Lasse sladrer'... Hvorfor gør du ikke bare som du bliver
bedt om?

Jeg tror det bedste ville være, hvis du hold lidt lav profil i et
stykke tid.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-09-01 15:53

Lasse Hedegaard skrev:

>Korrekt, men nu er det vidst første indlæg af den slags fra Henning

Og det var det så ikke alligevel:

Henning, det er rigtigt - denne gruppe er ikke til den slags. Hvis vi
alle postede sådanne indlæg hele tiden, så ville gruppen drukne.
venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-09-01 06:02

Henning S Christiansen skrev...

Salg hører ikke hjemme her i gruppen, brug venligst marked-grupperne
til den slags.

venligst,
Lasse Hedegaard